Navina Smart-appen er et nyttig verktøy for oppfølging av behandlingene dine og for å optimalisere innstillingene for deg. Kombinasjonen av behandlingsdata og din subjektive opplevelse av prosedyren kan brukes både til din egen sporing, så vel som for diskusjoner med helsepersonell.
Hvorfor får jeg en melding om Bluetooth® når jeg prøver å synkronisere?
Smarttelefonen din kommuniserer med Navina Smart-kontrollenheten med en trådløs teknikk som kalles Bluetooth. Hvis appen ber deg om å aktivere Bluetooth, gjør du det via smarttelefoninnstillingene.
Hvis du har aktivert Bluetooth på smarttelefonen din, og meldingen fortsatt vises når du prøver å koble til Navina Smart-kontrollenheten, støtter smarttelefonen eller iOS / Android-versjonen sannsynligvis ikke riktig versjon av Bluetooth, kalt Bluetooth LE. Det betyr at enheten din dessverre ikke kan brukes sammen med Navina Smart-kontrollenheten.
Bluetooth-ordmerket® og -logoene er registrerte varemerker som eies av Bluetooth SIG, Inc., og all bruk av slike merker av DENTSPLY International er under lisens.
Hvordan kan jeg gjøre en evaluering?
I hovedmenyen velger du Evaluering som vil lede deg til en liste over evalueringer. For å utføre en ny evaluering, velg plusssymbolet øverst til høyre på skjermen .
Hvor ofte kan jeg rangere irrigasjon min?
Du kan bare rangere din siste irrigasjon. Du vil bli bedt om å gjøre en vurdering når du har overført en ny irrigasjon fra Navina Smart styreenhet. Du vil også bli spurt når du er i ferd med å starte en ny overføring. Dette er din siste sjanse til å gjøre en vurdering. Du kan også utføre en vurdering når som helst ved å velge den nyeste vanningen fra listen over irrigasjoner og i neste visning trykke på knappen Vurder denne vanningen.
Hvordan kan jeg dele irrigasjonsrapportene mine?
I hovedmenyen klikker du Send rapport. Rapportene vil bli lagt ved i en e-post, og du kan velge å sende e-posten til deg selv eller til andre mottakere, for eksempel helsepersonell. Hvis du har oppgitt en e-postmottaker i innstillingsvisningen, skrives denne adressen ut på forhånd i e-posten hver gang. E-posten vil også inneholde navnet du har angitt som Brukernavn i Innstillinger.
Rapportene som vil bli lagt ved er:
- Irrigasjonsdata: alle fakta om irrigasjonen din (f.eks. vannmengde, ballongstørrelse, vannføring, varighet) samt vurderingsinformasjon (f.eks. tilfredshetspoeng, rapporterte problemer, kommentarer)
- Evalueringsdata: svarene du har gitt i evalueringsspørreskjemaene
- Rapportgrafer: en visuell fremstilling av vanningsdataene dine
Hva om timene og datoene som vises for irrigasjonene mine ikke er nøyaktige?
Du kan alltid endre time og dato som foreslås for irrigasjon av Navina Smart-appen. Denne endringen vil også påvirke fremtidige behandlinger og gjøre de mer nøyaktige. Endre tidsangivelsen ved å klikke irrigasjon i listen over irrigasjoner, og klikk deretter redigeringssymbolet i feltet Dato og klokkeslett .
Det er ikke riktig varighet vist for min irrigasjon. Hvordan kan jeg endre det?
Velg og klikk på en irrigasjon i irrigasjonslisten som du vil endre varighetstiden for. I irrigasjonsdetaljvisningen klikker du på pilsymbolet i Irrigasjonsboksens varighet . Endre evakueringstiden ved å klikke på redigeringssymbolet . Den totale tiden vil endres i henhold til justeringer i evakueringstiden. Tiden som vises for Instillation, representerer tiden du har brukt til vanninstillasjon og ballongjusteringer.
Hvordan sjekker jeg Navina Smart-rapportene mine for irrigasjoner og evalueringer?
Når du har sendt rapportene via e-post, kan de åpnes fra de sendte elementene i e-posten på mobilenheten. Når mottakeren av e-posten vil sjekke filene, klikker de bare på vedleggene og dataene presenteres i Excel.
For forbedret lesbarhet når du vurderer på en datamaskin, vennligst bruk Tekst til kolonner-funksjonen i Excel.